”Indrazniti, Eu am biruit lumea!”

 

”Parintele Andrei Savin, parohia Baratca, jud. Neamt, a fost scos din Biserica de reprezentantii BOR aseara, pentru ca a intrerupt pomenirea ierarhului. Nu i s-a prezentat nici un act, ci doar a fost etichetat ca fiind „schismatic”, acesta fiind motivul pentru care a fost dat afara. Dupa roadele lor ii vom cunoaste….
Acum, usa Bisericii este sigilata!

Ferice de cei prigoniti!
Vrednic este Parintele Andrei Savin!”

Sursa informatiei :Bacosca Antoanela Iustina(pagina de Facebook)

Vom reveni cu alte informatii pe masura ce le vom avea.

–  Comentariu Bacosca Antoanela Iustina: „Am intrebat pe unul dintre prigonitorii veniti aseara sa-l dea afara pe parintele Andrei , daca ecumenismul este sau nu erezie. Preotul acela s-a codit si a inceput sa ne abureasca cu tot felul de vorbe. Noi am insistat sa ne dea un raspuns la intrebare. Pana la urma, constrans de noi, acel preot a raspuns: „nu sunt eu in masura sa raspund la aceasta intrebare”…!!!! Credeti-ma ca am avut simtamantul ca stau de vorba cu un sectar si nu cu un preot ortodox. Se vede din avion ca acestia fac jocul dusmanilor ortodoxiei. Dumnezeu sa-i lumineze pe acesti tradatori!”

Actualizare:

„Funcționarii MMB au descins aseară la parohia Baratca, din județul Neamț, pentru a-l determina pe preotul paroh sa reia pomenirea ierarhului părtaș la erezie. Părintele Andrei Savin, fiul părintelui Vasile Savin de la Dochia., a întrerupt pomenirea ierarhului cu câteva săptămâni în urmă și se pregătea să își facă mărturisirea publică. Ne întrebăm: DACĂ PREOȚII MOLDOVENI VOR CONTINUA SĂ SE ÎNGRĂDEASCĂ DE EREZIA ECUMENISTĂ, ARE MMB VREUN PLAN DE A-I SUPRIMA PE TOȚI? NU AR FI MAI CREȘTINEȘTE CA IERARHUL SĂ SE DEZICĂ DE SINODUL ERETIC DECÂT SĂ DESTRUCTUREZE PAROHIE DUPĂ PAROHIE?”

 

Sursa

http://ortodoxinfo.ro/2017/07/01/mmb-il-pedepseste-pe-preotul-pomenitor-andrei-savin-de-la-parohia-baratca-jud-neamt/

19554292_1674696175904234_1396331212028500231_n

